Didik Al Quran

Monday 19 December 2011

Rezeki yang mencurah curah

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, setiap ujian itu semestinya ada hikmah disebaliknya. Setiap apa yang kita lakukan itu ada balasannya. Sejak akhir-akhir ini saya sangat dimurahi rezeki. Bagai hujan di bumi kelantan juga.

Bulan sebelum ini saya memenangi LAGUKU UNTUKMU tajaan Coffee Mate dan HOTfm.. Menang hadiah hamper bernilai RM200, wang tunai RM300 dan baucer makan malam di Cruise Putrajaya.


Di hari gaji + bonus dimasukkan ke akaun harimau saya, dapat pula habuan dari bayaran perkhidmatan untuk U/Sains RM250 untuk tahun 2010. Apa lagi yang mampu saya katakan selain Ahamdulillah. Pegawai Kanan pula menghulurkan RM50 untuk saya dan colleague.

Dan semalam, berbicara soal perkahwinan mengundang rasa di hati saya. Kerana itu juga yang saya tunggu dari si dia. Ya, kami baru berbincang sesama kami. Belum melibatkan orang tua. Tapi sedikit sebanyak di pihak ibu bapa saya sudah mengetahuinya. Itu juga doa saya. Moga diterbukakan hatinya untuk mempercepatkan urusan ijab kabul kami.

2 comments:

Saya Punye said...

insyaallah.. moga dipermudahkan segalanya ye lom.. alhamdulillah.. tumpang epy.. :)

cik puan nurul said...

TQ tiny.. mudah2an gtu la..