Didik Al Quran

Friday 30 December 2011

Mood:: Gatal nak kahwin

Assalamualaikum..

Memandangkan musim cuti sekolah ni banyak mendapat jemputan.. Ada yang boleh dipenuhi jemputannya.. Ada yang tidak. Maka sedikit sebanyak telah mencetuskan mood gatal nak kahwin cepat di hati saya. Hahaha..

Masa pergi Kodiang Kedah hari tu.. dah teruja tengok Kak Faie kahwin. Oh, tak sabarnya saya. Warna purple white baju dia tu macam sangat mengujakan je. Ahaaa... Tetiba boleh sedondon dengan my love. Suka-suka.. ^-^


ni bakal pengantin yang saya pergi majlis pertunangan hari tu

ni pon bakal pengantin jugak.. ahahaha.. doakan kami ye!

pengantin dan bakal bakal pengantin..

Dan mungkin sebab tempias aura-aura pengantin dan majlis kahwin ni, my love mula berbicara secara serius pasal hal ni.. Oh.. kadang-kadang saya jadi malu dan teruja. Hahaha.. Maka saya telah survey dan bertanya apa-apa yang patut pada orang orang yang sepatutnya. 

Ada siapa-siapa lagi nak kahwin? Sila la jemput saya. Saya ingin mengambil aura pengantin..

^-^

No comments: