Didik Al Quran

Wednesday 7 December 2011

blog baru utk tahun baru


Assalamualaikum..
Hari ini sudah 12 Muharam.. sedar tak sedar kita sudah masuk hari ke 12 bulan Islam.. dan sedar tak sedar juga.. kita kian meninggalkan tahun 2011.

Sudah ada azam baru untuk tahun baru? Adakah azam tahun ini telah tercapai? Harapnya, segala keinginan dan keazaman kita pada tahun ini telah tercapai dengan jayanya.

Dan sekiranya tidak berjaya.. apa kata kita bawa azam itu ke tahun seterusnya. Cuba perbaiki lagi untuk menjadi lebih baik.

Azam saya untuk tahun baru ini
  • tolong family siapkan rumah
  • berkahwin dengan cinta hati saya
  • to be a gud muslimah (dah beberapa tahun azam yg sama, perubahan saya mungkin tak banyak, tapi slow2 itu lebih baik dari terlalu drastik kan?)
Insyaallah.. segala pengharapan saya, segala keinginan saya akan saya cuba untuk gapai selagi terdaya. Kita hanya usaha.. yang tentukan selebihnya adalah DIA yang Maha Esa lagi Maha Berkuasa

No comments: