Didik Al Quran

Tuesday 1 May 2012

survey bridal (last part)

Assalamualaikum..

Ini part akhir pasal survey bridal. Sebabnya saya dah ada keputusan untuk amik bridal mana untuk wedding kami nanti.

Suzanne Bridal

Add: Dekat traffic light kedai mulong
No phone: 0199391786 / 01692228519 / 097127887
Standard harga dalam RM1900 dan ke atas. Harga ni merangkumi hiasan bilik tidur, 2 pasang baju dan 1x mekap sahaja.
Untuk kanopi harga RM350.

Ni 2 tempat yang saya nak gi tengok, tapi tak berkesempatan.

hadapan Pasar Siti Khadijah
0139866033
hadapan Istana Negeri, Kubang Kerian
0139685552


Tapi kan, bridal yang saya nak amik ni tak ada pun kat dalam semua survey yang saya tulis ni. Heh.. Sebenarnya kedai yang saya nak amik ni kedai dia tak siap pon lagi. Tapi tuan punya bridal ~kak noor~ ni memang dah kaya orangnya. Dia dah ada beberapa buah restoran di sekitar kuala krai tu. Juga ada sebuah kedai kosmetik. Sekarang ni dia baru nak berjinak jinak dengan bridal pula. Sebab tu harga ditawarkan agak murah. Hmm..

Sekarang ni kak noor cuma letak baju2 dan pelamin tu dekat kedai kosmetik dia. Muahaha.. Baju baju baru bau kedai jahit lagi. Maybe bulan 6 ot baru siap kedai untuk butik pengantin tu.

Saya cuma amik pakej RM2000..
3 pasang baju yang meletup tu.. sure bling bling nanti..
Hiasan bilik tidur
Pelamin paling simple ~1 panel je~ tu pon buat syarat utk amik gambar. Kalau tak, takdenye nak pelamin bagai..
Hiasan meja pengantin.

Pasal kanopi pon dia uruskan. Total habis untuk bridal & kanopi, tong tong lebih kurang RM3000. Paling banyak habis pun mungkin RM3500. Kot kot nak tambah kanopi lagi, tambah baju ke, mekap ke..

p/s: jika nak tau detail pasal kedai kak noor ni.. sila hubungi saya..